söndag 12 juli 2009

Usch vad jag är dålig på att uppdatera, ni får ursäkta så hemskt mycket. Har varit en hädelserik vecka, har hunnit med ett oräkneligt antal chailattar (stavning?), bio har jag också hunnit med, ett lisebergsbesök, middag hos faster och hela 2 utekvällar.
Ikväll har jag fått för mig att bjuda hela halva släkten på middag, så vid 5 tiden rullar de in och då ska maten stå på bordet. Jag har blivit riktigt huslig nu när jag är ensam utan mamma och pappa i närheten, jag städar, lagar mat, diskar, tvättar, vattnar blommor och plockar jordgubbar och det värsta är inte att det är så otroligt "inte jag" utan att jag faktiskt tycker om det mer och mer.

Nejdu, nu ska jag inte ligga kvar här och slöa, pajdegen väntar på mig i kylen och jag måste ner på coop och handla, samt duka uteplatsen, så nu är det bara att sätta igång: Mitt nya husliga liv!

Inga kommentarer: