lördag 4 juli 2009

Nu jävlar.. är det Godnatt! Har varit en toppkväll, började lite lugnt, middag med familjen. Grillat blev det och jag är fortfarande mätt nästan 12 timmar senare, förflyttade mig sedan till Storgatan och världens bästaste f.d svärmor, hon är guld. Tog en långpromenad, fikade och surrade en jädrans massa skit, detta gillar vi! Sen hämtade jag upp Nina och med badkläderna och leendet i högsta hugg åkte vi till Sandviken för att möta upp Tina och Emma, de hade gjort upp en mysig brasa och det behövdes efter ett förbannat kallt nattdopp, vi fick tillochmed åka båt en sväng, inte illa må jag tycka. Jag var lika nervös som alltid, men Nina bara skrattade. Kvällen har med andra ord levererat, stort och jag fick spendera många sjukt bra timmar med min lillpiga, men nu äre för tusan godnatt, så dröm för i helvete inga mardrömmar och vakna med ett leende på läpparna, f00ker!

Inga kommentarer: