tisdag 14 juli 2009

Hej bloggen, och förlåt att jag är så ruskigt dålig på att uppdatera, har inte hänt så värst mycket som är värt att skriva om. Middagen igår blev iallafall jättelyckad, det kändes som en stor utmaningen att imponera på den äldre generationen av släkten, men maten fick iallafall MVG, så jag lyckades!
Idag har mina kära 08:or till kusiner dykt upp här, så nu är det fullt hus överallt, men det är bara trevligt. Särskilt när vi har lillpojken här, han är hur söt och sprallig och snäll som helst och trots att jag kan förvänta mig tidig väckning så känns det bara roligt.
Imorgon har vi planerat in en fika här i Kållered bara på dagen och kanske att jag tar med mig lillbusen ner så M&B får lite barnfri tid. Nu ska jag bädda ner mig i gästrummet, för snäll som jag är har jag överlåtit sovrummet till kusinen några dagar. Så godnatt!

Inga kommentarer: