måndag 11 maj 2009

Mrs. Fever won't leave my body.. Tänkte egentligen linda in mig i en mysig filt och sitta ute i hängstolen och läsa en stund såhär på kvällskvisten, dock vill inte riktigt Fröken Feber och Herr Hosta lämna min kropp ifred riktigt. Dessa något irriterande typer har bosatt sig i mig före helgen och tänker uppenbarligen stanna där, drog däremot i mig en dos av Doktor Alvedon nyss så nu får de kämpa för att hålla sig vid liv de där rackarns basilluskerna och har jag tur så lyckas mina små pillervänner ta död på jäklarna, innan de tar död på mig. Håller tummarna för Dr. A nu, för på fredag packar jag min kappsäck och beger mig mot sydligare breddgrader, till baguetterna och kärlekens land. Det sägs att "varje kyss i Frankrike är speciell", har ni hört något så sött? - Ne, jag tänkte väl det och guess what, kanske man får chansen att avgöra om det stämmer och då kan jag ju inte hosta och snörvla som någon jvl bakteriehärd. Så nu, Fröken Feber och Herr Hosta är det dags, att ta ert virus, packa ner det och lämna min kropp!

Inga kommentarer: