onsdag 6 maj 2009

Emobloggar igen
(Vet att jag skulle sluta efter helgen, men har varit på en lång promenad idag och rensat i arkivet så nu måste jag få ventilera det lite, ni vet vad som gäller:
Läs det inte om ni tänker komma med "bättre vetande" sen!)
Du kom in i mitt liv i fel skede, du dök upp när jag egentligen behövde dig som mest men när jag som minst kunde inse det själv. Nu vet jag att jag behöver dig, jag vill ha dig och jag önskar, helt ärligt, av hela mitt hjärta att jag hade tänkt den tanken då. Men jag var inte redo, inte tillräckligt för att ta dig nära och släppa in dig i mitt liv. Inte då! Men nu är jag det, nu är jag 100% redo att bli en del av ditt liv och jag vill mer än gärna dela mitt liv med dig. Vill dela alla sömnlösa nätter, alla äventyr, leenden, skratt och alla tårar med dig. Vill slåss om täcket med dig när det blir kallt om nätterna eller bara lägga mig nära och känna att din nakna hud ger mig den värmen jag behöver, vill vakna varje morgon med ett leende på läpparna, bara för att du finns i mitt liv och vill somna vid din sida varje natt och möta dig i vår alldeles egna dröm. Inga ord i världen kan beskriva känslan av att mista sin chans och "I keep my fingers crossed" för en andra chans!

Inga kommentarer: