lördag 2 maj 2009

EMO-weekend's not over yet!
Förr skrattade jag åt det, tittade åt andra hållet, sparade helt enkelt problemen till en annan dag, en bättre dag. Jag höll fortfarande tummarna, tog aldrig på mig skulden, jag gjorde en solskenshistoria av den regnigaste perioden i mitt liv och dessto mer jag försökte ändra på det, så blev det bara tvärtom. Jag gav hellre mitt ego en boost än att se det som var fel, det var bara löjlig och dum. Det var ett korkat spel jag spelade och det var ett korkat misstag. Jag gjorde bort mig en gång och när jag skulle ställa det till rätta var det redan för sent. Du vet inte vad du har förrän du förlorat det, jag hade fel från början och från djupet av mitt hjärta ber jag mig själv om ursäkt, vad som hände oss var smärtsamt och det jag går igenom nu är mer än så..

Inga kommentarer: