måndag 4 maj 2009

EMO-weekend's over.. och jag insåg just att jag skrivit på blogger i över ett år nu och gudars vad livet har gått upp och ner under den tiden, så även mitt skrivande. Förra sommaren var nog ändå toppen på min bloggkarriär hittills, kan vara för att det hände väldigt mycket hela tiden då och jag hade tid att skriva. Vilket jag inte riktigt har nu, men ska jag berätta en hemlis åt er? Vänta då.. måste viska.. Jag är så förbannt jävla less på att aldrig ha en ledig stund så från och med nu så gör jag bara det jag själv vill, nu är det min tur att leva livet! Så nu ska det fasiken bli ändring på bloggfronten också, I'll be back med ny krafter!

Lilla M. tjatar att han ska få vara med på bloggen, vet dock inte vad jag ska skriva eftersom jag "inte får skriva någonting pinsamt" jag menar hur lätt är det att hitta någonting som inte är pinsamt i hans liv, han är ju Epa-raggare för guds skull, KATSCHING!

Inga kommentarer: