söndag 17 augusti 2008

Konsten att leva livet som mamma för en dag.. Nu kommer ett sånt där otroligt värdelöst inlägg om hur min dag har sett ut, i brist på vettigt filosofiska funderingar.
Slumberparty igår, det blev sent och efter 3 timmars sömn väckte min älskade pappa mig och hämtade upp mig för en 1 timmes resa till min farbror med familj i Jokkmokk, han fyllde 60 så hela släkten firade och jag fick träffa mina helt bedårande kusinbarn, så hela min dag har gått ut på att passa massa småknattar. Vilket jag absolut inte klagar över eftersom de är hur mysiga som helst, det finns ingenting mysigare än att ha en gosig liten mysunge i famnen en hel kväll. När småttingarna väl hade somnat så begav jag mig tillbak till Gällivare, men pappsen och lillebror blev kvar och när jag väl kom hem så hade jag lyckats med det omöjliga.. Jag hade glömt mina nycklar inne i huset. Så efter många om och men sitter jag nu ändå här och skriver. Så nu ska jag lägga mig i soffan och mysa framför en bra film. Go'natt :)

Inga kommentarer: