onsdag 13 augusti 2008

"Det är okej, vi tycker om dig ändå.." Hade faktiskt tankarna på att orka skriva lite kort om min och S underbara resa till mit "hem", dock kröp helt plötligt Herr Migrän fram ur en avlägsen vrå, vilket förstörde hela min kväll ungefär. Därför får "Historien om mitt älskade Göteborg" vänta till en annan dag, då min kropp just nu skriker "SOOOOOOOOOV!"
Dock har jag faktiskt gjort en tapper ansträningning och laddat upp ett gäng bilder från mina ynka 2 veckor med S (som jag egentligen hade hoppats skulle bli 3, kanske 4 eller varför inte 5..) Så medan ni väntar på härliga skratt, tokiga citat och ett inlägg om 2 småstadsflickors äventyr i den stora vida världen, så kan ni snubbla in på Bilddagboken och kolla vad som hänt där istället.
På återseende. /En Trött, Längtande, Men Väldigt Lycklig Blivande Storstadstös.
och istället för dagens citat...
Veckans uttryck:
"Jag fattar inte.."

Inga kommentarer: