torsdag 28 augusti 2008

Godmorgon världen, klockan visar nu exakt 08,07 och om ca. 40 minuter kommer min "privatchaufför" och plockar upp mig. "Det är väl ingenting med det?" Tänker ni nu, men jo ser du, det är det: Jag är nämligen vaken, vilket är en ovanligt stor bedrift då mina morgnar i vanliga fall knappt ens räcker till för att klä på mig och vad gör jag? När jag för en gångs skulle har tid att platta håret, lägga den perfekta maken och välja kläder i oändlighet? - Jo jag bloggar.
För när jag väl ska iväg är det väl inte svårare än att dra på sig det som ligger överst i garderoben, så nu lägger jag ner lite tid här istället. Ingen på en liten skola, 25 mil från närmsta ställe som får kallas stad, bryr sig om vad jag har på mig eller om jag är sminkad eller inte. Det finns väl vettigare saker att tänkte.

För övrigt vet jag inte en kille (inte här iallafall) som klagar över en tjej i arbetsbyxor..

Inga kommentarer: