fredag 15 augusti 2008

Geuss what? Herr Migrän har efter 2 envisa dagar äntligen gått och gömt sig igen, förhoppningsvis för ett bra tag framöver. Dock vet jag ännu inte vad jag ska skriva om vår underbara resa. Man måste varit där för att förstå allt det roliga.
Däremot gjorde vi en annan rolig sak idag, eftersom vi hade väldig brist på tänkbara sysselsättningar så pimpade vi oss med lite makeup och bytte stil. Eftersom att jag och E har otroligt olika stil från början kan jag lova att det var hur roligt som helst att se hur vi såg ut i varandras stilar. Vi kom iallafall fram till att jag absolut inte passa i E's "rockmeetsemo-stil" och E passar inte direkt i min "streetchic-stil", däremot är jag otroligt avundsjuk på henne som är så otrolig söt i allt hon sätter på sig. Grr morr.. jag vill också passa i alla stilar. Bjuder på en bild iallafall, titta och njut (det är en "once in a lifetime"-bild.)

Dagen citat:
"..och jag har ingen stil, jag bara klär på mig."
-S efter att vi konstaterat att vi är väldigt olika allihop.

Inga kommentarer: