tisdag 11 mars 2008

50 sanningar om mig själv!



1. Jag har alldeles för lätt att förlåta..
2. ..men alldeles för svårt att glömma.
3. Jag är sjukligt besatt av Guitar Hero.
4. Jag är otroligt rädd för att bli överviktig..

5. ..trots det har jag komplex för min låga vikt.
6. Jag är, tro det eller ej, riktigt snabbtänkt.
7. Jag älskar att diskutera..

8. ..och förlorar sällan en disskution.
9. Jag tycker väldigt mycket om att prova nya maträtter.
10. Jag har under en längre tid haft stort behov av att pierca mig..

11. ..och har därför haft ganska många piercingar, på ganska konstiga ställen.
12. Jag blir lätt sårad, fast jag inte visar det.
13. När jag var 13 år fick jag veta att min farfar inte är min farfar på riktigt.
14. Jag är en riktigt storstadstjej..
15. ..och ser Göteborg som mitt hem.
16. Socialt umgänge är otroligt viktigt för mig.
17. Jag har alldeles för höga krav på mig själv.
18. Jag äter hellre morötter och dip än godis eller chips.
19. Jag har otroligt lätt för att svimma..
20. ..vilket ofta skrämmer min omgivning.
21. Jag älskar höga höjder..
22. ..och min dröm är att hoppa fallskärm.
23. Jag vet ingenting bättre än att köra bil.
24. Jag har väldigt lätt att få kontakt med nya människor.
25. Jag har alltid velat resa till Nya Zeeland.
26. Jag vill bli kriminaltekniker..
27. ..trots det går jag indutriprogrammet.
28. Jag somnar lättare på dagen än på natten.
29. Jag är aldrig någonsin nöjd med min frisyr.
30. Jag har en förmåga att alltid tycka att saker och ting var "bättre förr".
31. Att gå med i ungdomsrådet är något av det bästa jag gjort i hela mitt liv.
32. Jag har otroligt svårt att lita på folk.
33. Jag hatar fördomar även om jag har såna själv.
34. Jag tycker det är grymt skönt att ha feber..
35. ..och träningsvärk.
36. Jag är en riktigt klantskalle..
37. ..och hamnar rätt ofta på akuten.
38. Jag tjänar mina egna pengar..
39. ..men gör av med pappas.
40. Jag har velat ha egna barn sedan jag var 15.
41. Jag är helt sjukt slarvig.
42. Jag anses vara rätt bortskämd..
43. ..men det tycker jag absolut inte själv.
44. Innan jag dör ska jag resa jorden runt..
45. ..och jobba utomlands.
46. Min högsta önskan just nu är att få flytta till Levi i Finland.
47. Just nu skulle jag göra vad som helst för en kycklingsallad.
48. Jag skulle nog inte klara av att bo ensam..
49. Jag är väldigt dålig på att städa mitt rum.
50. Jag har otroligt lätt för att lära mig språk.

Inga kommentarer: