måndag 3 mars 2008

Eftersom tankarna står still så får det bli en lista..

Är du nöjd med ditt liv just nu? - Ja, faktiskt.


Vad är/var ditt favoritämne i skolan? - Ärligt talat, idrott eller kanske svenska.


Vart önskar du att du var nu? - I en härlig skidbacke eller ute en varm vårdag med skoter.


Vad borde du göra just nu? - Kolla kakan som vi håller på att baka


Är du kär i någon? - Jo, jag tror man kan säga det.


Kan du blåsa bubblor? Yes, det kan jag faktiskt, fränt va?


Kan du nå dina fötter med raka ben? - Så smidig som jag är så är det busenkelt.


Kan du vifta på öronen? - Nej, borde jag kunna det?


Kan du skruva tungan? - Det kan jag faktiskt.


Har du någonsin velat bli läkare? - Nej, jag tål inte att se blod och gråter när folk dör i filmer.


Vill du bli en brandman? - Det hade faktiskt varit riktigt häftigt.


Vad drack du senast? - Ett glas vatten.


Vad tittade du på senast på TV? - Mannen som talar med andar.


Vem pratade du med i telefon senast? - Anthony.


Vem sms:ade dig senast? - Mamma.


Har du några tatueringar? - Nej, men snart så.


Har du rakt eller lockigt hår? - Ganska lockigt, plattången är min bästa vän.


Är du glad? - För det mesta faktiskt.


Är du piercad någonstans? - Ja, men vart behöver jag inte berätta.


Vad har du för planer för ikväll? - Baka klart med Sofie, sen hem och mysa framför tv:n.


Hatar du folk som ljuger? - Det finns ingenting värre.


Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? - Förr var det nog mest "tuffingar", men nu har jag blivit en riktig mjukis.


Vad vill du bli när du blir stor? - Kriminaltekniker, lastbilschaffis och ingenjör.


Förlåter du eller glömmer du? - Har alldels för lätt att förlåta och alldeles för svårt att glömma.


Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? - Mest killkompisar.


Har du någonsin masserat någon? - Har inte alla det?


Vad är du rädd för? - Jag är livrädd för spindlar. (Och Sofie...)


Önskar du att du var kändis? - Nej, det är nog inte min grej.


Önskar du att du var en kille? - Ibland gör jag faktiskt det, vad enkelt det hade varit, mycket ärligare på något vis.

Inga kommentarer: