söndag 4 oktober 2009

Wonderful Winter.. Det är en helt underbar syn att titta ut genom fönstret och se hur allt där ute börjar bli underbart vitt. Jag var helt överlycklig när jag slog upp ögonen imorse och insåg att årets första snö hade lagt sig i ett, om än tunt, lager på backen. Jag älskar verkligen vintrarna, de må vara kalla men det är inget problem inte kläder kan lösa.. Nu börjar det kännas att det närmar sig säsong, and I'm lovin' it! Det finns så mycket fördelar med vintern:
- Man behöver aldrig tänka på vad man ska ha på sig, Täckbyxor är standard!
- Skotersäsong, behöver jag säga något mer?
- Mina älsklingar åker fram, skidorna alltså!
- Det är riktigt roligt att köra bil.
- Mysiga vinterkvällar med tända ljus och en bra bok.

Men det finns en nackdel också, vi dansade nämligen utomhus igår och jag har aldrig varit så mycket isbit som då. Trots en del hinder så gick det iallafall riktigt bra och nu efter en hel helg fylld av dans och arbete så är jag aningen slut som artist, så nu säger jag godnatt!

Inga kommentarer: