måndag 5 oktober 2009

Mr. Migrän.. har varit på besök idag igen, vilket ledde till lite "krya-på-mig-shopping", blev inte mycket, men fick iallafall med mig en tröja hem, dessutom har jag hittat ett par jeans och en jacka som jag är ruggigt sugen på.

Mår iallafall lite bättre nu mot kvällen, så tänkte åka med mamma och svänga min lurviga till tonerna av dansband, "prova-på-bugg" på nostalgicafét, jag och mammsen får glänsa lite. Sen tänkte jag ta en vintrig promenad med världens underbaaraste exsvärmor, följt av spikmattekväll och te, me like lediga dagar.. Vi ses sen bloggen!

Och så svar på tal: Någon hade kommenterat och frågat varför jag nästan aldrig visar kommentarer som jag får på mina inlägg och det finns en anledning till det. Det finns vissa kommentarer jag inte vill att andra än jag själv ska se och för att inte välja bort några få väljer jag att inte ha några alls.

Inga kommentarer: