torsdag 30 april 2009

Still EMO.
(Skippa min blogg några dagar va?
Tills veckan är slut kanske, så jag får skriva ner mina känslor.
Och när veckan är slut, då lovar jag att vara jag igen!)
Varför måste du vara så satans fin? Det är helt sjukt att så fort jag möter din blick och ser in i dina underbara ögon så tåras mina. Vem vet, kanske är det av lycka, för lycklig blir jag av dig, men ibland känns det som att bara jag ser på dig så rasar hela världen under mina fötter.. Kan du inte bara vara som alla andra? Som vem som helst? Måste du stråla som solen själv så att hjärtat rusar i kroppen när man ser på dig? Kan du inte bara vara sådär tråkigt grå? Nej, det kan du inte och vet du varför? För att hela du är vacker, inifrån och ut. Dina ögon hade kunnat få världsmästaren i simning att drunkna och din personlighet utstrålar värme och trygghet som ingen annan gör. Det är därför du är speciell! Hade jag kunnat låta bli hade jag aldrig mött din blick för du får mig att smälta..

Inga kommentarer: