tisdag 14 april 2009

Idag är jag deprimerad, riktigt demprimerad! Mest bara för att jag är så sjukt rastlös, jag hatar att inte ha 1000 bollar i luften, men för att jag någonsin ska bli hel igen så måste jag ta det lugnt, ligger därför och kollar tv, tänkte vara lite social med mamma också. Fast egentligen är jag tråkig bara för att alla andra pluggar/tränar/har någonting annat viktigt för sig och då blir jag också tråkig, jag orkar inte ens försöka planera någonting. Hade ju egentligen behövt städa, plugga, fixa högskolevalen, söka jobb, ta vara på mina vänner och framförallt duscha. Men jag blir slö helt enkelt.
Men imorgon har jag möte, på torsdag genrep och på fredag har jag träning om jag inte minns fel så då är jag igång igen, snart vänner, är jag back on my feets again! Me likey!

Inga kommentarer: