tisdag 28 april 2009

EMO-INLÄGG, SKIP IT!
(Jag är på konstigt humör och behöver bara skriva av mig,
vet inte vart jag ska göra det om inte här,
det berör inte er och ni behöver inte läsa det,
särskilt om ni tänker gnälla över det, hoppa över det isåfall!)
Är jag bara en leksak för dig, någon som du kan dejta om nätterna, istället för John Blund, är det så? Men kära vän, för mig är du så mycket mer. Det skrämmer mig men jag tror att jag snart är kär, eller kanske är det bara det faktum att det är så förbjudet som lockar mig. Jag får inte, det är fel. Borde inte ens tänka tanken på att vakna upp till ditt leende, än mindre att somna mot din varma lättklädda kropp och det är nog straffbart att tänka på hur dina mjuka händer vandrar över min nakna hud. Jag får inte, men jag vill, jag vill så sjukt gärna känna din andedräkt i min nacke eller dina armar runt min midje när jag går genom ett rum fullt med folk som skrämmer mig. Men det är fel, det är så fel. Jag borde inte, ser du någonting i över huvud taget hos mig? Vad ser du när du tittar in i mina ögon och vad tänker du när du skriver alla dessa rader till mig? Jag vill inte göra dig illa lilla vän och jag vill inte bli sårad, inte igen!

Inga kommentarer: