måndag 20 februari 2012

Jag har funderat över en sak bloggen (ja, nu kommer det såna här djupa utlägg igen), det här med tjejer och badboys alltså, what's up with that? I synnerhet yngre tjejer och killar som bokstavligen beter sig som riktiga praktsvin, varför? Jag har verkligen börjat inse att det är ju helknäppt egentligen, vad får man ut av det liksom? Om ni alla "Badboy-hunters" ger mig några "Varför" så ska jag ge er några "Varför inte":
- Varför inte hitta en kille som ger en blommor bara för att det är tisdag?
- Varför inte hitta en kille som lagar god mat för att vara snäll och inte för att han måste?
- Varför inte hitta en kille som helt utan baktanke säger att du är vacker precis som du är, och menar det!?
- Varför inte hitta en kille som tycker att det är helt okej att söndagstoffla, trots att han inte är bakis?
- Varför inte hitta en kille som rent av kan tänka sig att hoppa över en utekväll med grabbarna för äventyr med dig?
- Varför inte hitta en kille som faktiskt tycker att det är helt naturligt att tjejer är med på pokerkvällar?
- Varför inte hitta en kille som faktiskt kan mysa framför en film utan att förvänta sig att han kommer få slita kläderna av dig så fort du håller för ögonen för någonting läskigt?
- Varför inte hitta en kille som tycker att han har den bästa tjejen på jorden och därför inte behöver titta efter andra alternativ?

Det finns säkerligen fler fördelar med en "icke-badboy" kan jag tycka, men om ni lyckas hitta fler fördelar med en tvättäkta idiot så lovar jag er att jag ska omvärdera mina tankar och ändra min åsikt, Lycka till!

Inga kommentarer: