måndag 10 januari 2011

Gör ett nytt försök med en sånhär jäkla lista..

Dag 1 - en nytagen bild på dig, inklusive 15 fakta om dig själv


(Ingen vidare bild, men den nyaste jag har.)

1. Jag har alldeles för lätt att förlåta, men alldeles för svårt för att glömma..
2. Jag älskar att diskutera och förlorar sällan en ordfight.
3. Jag blir lätt sårad, fast jag sällan visar det.
4. När jag var 13 år fick jag veta att min farfar inte är min farfar på riktigt.
5. Jag är en riktigt storstadstjej och ser Göteborg som mitt hem.
6. Socialt umgänge är otroligt viktigt för mig.
7. Jag har alldeles för höga krav på mig själv.
8. Jag älskar höga höjder och min dröm är att hoppa fallskärm.
9. Jag är aldrig någonsin nöjd med min frisyr.
10. Jag har en förmåga att alltid tycka att saker och ting var "bättre förr".
11. Att gå med i ungdomsrådet är något av det bästa jag gjort i hela mitt liv.
12. Jag tycker det är grymt skönt att ha feber och träningsvärk.
13. Jag är en riktigt klantskalle och hamnar rätt ofta på akuten.
14. Jag tjänar mina egna pengar, men gör av med pappas.
15. Jag har otroligt lätt för att lära mig språk.

Inga kommentarer: