onsdag 19 januari 2011

Dag 8 - mål på kort sikt för denna månad och varför

Det är ju faktiskt så att jag slutar på mitt nuvarande arbete nu på fredag.
Och, tro det eller ej, börjar ett nytt på måndag morgon. Som Gruvmekaniker och jag kan säga att jag haft ångest, för att jag inte ska trivas, att det ska vara för svårt eller att man inte är "välkommen där" som tjej.
Så jag måste nog säga att mitt mål för den här månaden (som snart är slut) är nog helt enkelt att inte vara så hård mot mig själv, jag ska ge mig själv en chans och det jag inte redan kan det lär jag mig. För jag vill verkligen att det ska bli bra med det här nya, behövde lite förändring i mitt liv och nu fick jag det. Så håll tummarna för mig på måndag morgon, att jag fixar det, trivs och visar att vi tjejer, vi kan visst precis lika mycket som dom där gruvtrollen!

Inga kommentarer: