fredag 7 november 2008

Fimpa röken behåll glöden! Eller snarare tvärtom, så håll i er för här kommer det: Mitt första och förmodligen enda "emo"-inlägg! Det råkar nämligen vara så att jag helt och hållet förlorat göden, tappat livslusten, ser ingen som helst mening med livet och har mest bara ångest över att bli äldre och fortfarande inte komma någonstans i livet. Den lilla flickan med ett leende på läpparna, ett gott skratt och glimten i ögat är nog på semester, typ på Hawaii, för där vill jag vara nu. Men jag hoppas, tror och vill att hon åtevänder till kalla, tomma tråkiga Gällivare och mig inom en snar framtid, för falska leenden och trötta ögon är inte jag! Där kära läsare, har ni anledningen till bloggtorkan. I'll be back!
Bjuder på en härlig sommarbild, då livet lekte!

Inga kommentarer: