måndag 6 oktober 2008

Kära bloggen! Mina älskade vänner har rätt, Jag borde skrivas in på PIVA. Det är någonting som är fel, jag kan inte riktigt sätta fingret på det, hmm.. Kanske är det åldernojan, är det verkligen normalt att känna sig lastgammal vid 17 års ålder? Ju närmare myndig jag kommer, desto mer "psykiskt sjuka" tankar får jag, som mina vänner bekriver det. Men inte är det väl fel att planera att spränga hela centrum i bitat? Jag menar det händer ju aldrig någonting här. Och inte är det väl "psykiskt sjukt" att planera hur jag ska "slice'n dicea" alla stans idioter för att sedan hänga upp de i lyktstolparna efter parkas? Jag menar, det är väl ett rätt soft lördagsnöje? Och vem fan hade klagat om man drogade ner alla snutar och fick göra vad man ville för en stund? (Hoppas ingen hjärnskrynklare läser det här, då åker jag ju inte på en gång.)
Iallafall, myndiga år närmar sig och åldernojans kulmen är snart nådd, lammkött var botemedlet ja!
Godnatt bloggen!

Inga kommentarer: