söndag 5 oktober 2008

God morgon, Bloggen! eller ja, god vet jag inte om man kan kalla den. Dagen startade så grymt bra med att det inte fanns någonting annat än gammal mjölk att dricka till frukost. Mäkta sugen jag blev att äta, noot!
Så jag sa snällt åt mamma:
-Mamma det finns ingenting att dricka.
Och hon svarar:
-Nehe, men jag tänker inte handla, jag är inte eran slav.
Jag: Ne, visserligen inte men du är min MAMMA!
Mamma: Jaha?
Jag: Är det inte meningen att du ska ta hand om dina ungar.
Mamma: Ni har ju en pappa också.
Jag: Ja mamma, men han är och jobbar för att TA HAND OM SINA BARN.
Mamma: Fixa din egen jävla mjölk då, du är så jvl elak.
Jag: Jag vill inte ens ha mjölk, jag vill ha multivitaminjuice.
Så nu sitter min "kära" familj och äter frukost och jag är hungrig. Ja, jag må vara envis men jag ger inte upp! Och nu är jag tydligen den elakaste personen som finns och alla världens bekymmer är mitt fel. Min familj är lovely. Vi älskar varandra, märks det ? ! :)

Ses sen bloggen.

Inga kommentarer: