torsdag 25 oktober 2012

Gästblogg; snus och plastikoperationer

Hejsan, jag heter Simon Mattsson, jag bor i Gällivare och tycker om kaffe, snowboard och damer. Egentligen så skulle jag skriva ett inlägg åt My för att hon inte orkade resa sig från sängen men efter ett tag så insåg hon att hon inte ens orkade prata så hon bad mig skriva ett eget inlägg istället.

My berättade åt mig att jag ska diskutera två saker i detta inlägg, snus och plastikoperationer.

Snus är något som jag ger en halv guldstjärna i himlen, det lugnar ner alla griniga beroende människor, är fan så mycket nyttigare än rökning och förgyller vardagen för många. Däremot så är det ju jävligt onödigt, om man inte ens testar det så behöver man det ju inte sen.. men om man måste ha nikotin i blodet så rekommenderar jag er att snusa istället för att röka, alla dagar i veckan.

Det här med tjejer och snus är något som många är rädda för, men vadfan.. om du som kille snusar så ska väl tjejen också få göra det. Jag ser inget äckligt med det iallafall, att hångla med en tjej som snusar ger ju dubbla kickar.. en av kärlek och en av nikotin. WIN! Jag rekommenderar däremot alla killar att spotta ut lössnuset iallafall innan du ska överföra saliv mellan dig och någon annan, annars är det ganska stor risk att du får gå hem och runka istället.

Plastikoperationer är något som jag inte har funderat över, före nu. Men om du känner dig jävligt ful och tror att du blir en gladare människa med silikon i dina tuttar så kör på! Jag har aldrig klämt på ett par sillisar så jag kan inte uttala mig om hur dom känns men om du har ett par som du vill visa upp så kan du ringa mig! Sen finns det ju en massa andra smarta plastikoperationer, som t.ex. en ficka i magen eller kanske en extra djup snusgrop. Inget av det är troligen särskilt vackert men fan så praktiskt! Om jag var tvungen att göra någon sån operation så skulle jag nog operera in ett liftkort i armen, fan vad bra det vore.



Nu ska jag sova så att det snabbt blir lördag, för då blir det snowboard premiär i kåbladis! Premiär på snö iallafall...

Ha de!





Inga kommentarer: